پرسپولیس ایران

اخبار و حواشی تیم فوتبال پرسپولیس

پرسپولیس ایران

اخبار و حواشی تیم فوتبال پرسپولیس

در چه صورت پرسپولیس وطارمی بخشیده می شوند

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در مورد محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل‌وانتقالات و مهدی طارمی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سفر حمیدرضاگرشاسبی به ترکیه برای دیدار با مدیران باشگاه ریزه اسپور در مورد پرونده طارمی، این امید را به‌وجود آورد که محرومیت پرسپولیس توسط فیفا بخشیده یا به یک شکل دیگر اعمال می‌شود.










  ادامه مطلب ...

جدایی باقری از پرسپولیس وآمدن هاشمیان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شنیده می‌شود یکی از افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس دارد و حضورش با حاشیه‌های زیادی همراه بوده،


واکنش کریم باقری به قهر و جدایی اش از پرسپولیس

  ادامه مطلب ...

سید جلال حسینی مربی می شود

مانور مربیگری سیدجلال روی نیمکت پرسپولیس

مدافع باتجربه پرسپولیس در حالی که یک فصل دیگر به پایان قراردادش با این تیم باقی مانده، روزهای خوبی را به همراه برانکو پشت سر می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، مدافع 35 ساله پرسپولیس که با تجربه بالای خود رهبری این تیم را در فاز دفاعی و درون زمین به بهترین شکل پشت سر می‌گذارد، یک فصل دیگر از قراردادش با این تیم باقی مانده است و البته کم کم خود را مهیای دور جدید دوران حرفه‌ای می‌کند.

 

  ادامه مطلب ...

چه بازیکنانی قصد خروج از پرسپولیس را دارند

علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی، سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری از جمله این نفرات بودند که اخیراً علی علیپور هم به جمع آنها اضافه شده است.

تصویر علی علیپور در آستانه جدایی از پرسپولیس / او از روسیه پیشنهاد دارد

مهاجم جوان پرسپولیس که با آمدن گادوین منشا موقعیت خود را در پرسپولیس در خطر می‌بیند برخلاف فصل پیش که تمایل زیادی برای رفتن به لیگ روسیه نداشت این بار با حضور در باشگاه پرسپولیس خواستار پیوستن به یک تیم قطری شده است. جالب اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس به علیپور گفته‌اند هر تیمی خواهان به خدمت گرفتن اوست باید مبلغ یک میلیون دلار پول رضایت‌نامه بدهد.   ادامه مطلب ...

چرا برانکو با خروج طارمی از پرسپولیس موافقت کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در سفر به ترکیه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردیم که محصول حمایت‌ها و تلاش‌های بسیاری است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: زمانی که رئیس جمهور محترم ترکیه به ایران سفر کردند، دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان اختلاف پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور را با ایشان مطرح کرد و مقرر شد برای رفع مشکل و اختلاف، پیگیری لازم صورت گیرد که در راستای همین جلسه، همراه با اعضای کمیته حقوقی و بین‌الملل به ترکیه سفر کردیم.



چراغ سبز برانکو به جدایی طارمی از پرسپولیس

 

ادامه مطلب ...